Μπορεί η εκμάθηση προγραμματισμού να φαίνεται μια εξαιρετικά πολύπλοκη διαδικασία η οποία δεν είναι κατάλληλη για παιδιά σχολικής ηλικίας, αλλά αυτό δεν ισχύει. Όποιος έχει δει ένα βρέφος να χειρίζεται μια υπολογιστική συσκευή (κινητό, υπολογιστής, tablet) εντυπωσιάζεται με την άνεση που επιδεικνύει με κάτι που μπορεί να αποδειχθεί πολύπλοκο για ένα ενήλικα.
Το πρόγραμμά μας αξιοποιεί αυτή την έμφυτη ευχέρεια των παιδιών με τους υπολογιστές και μετατοπίζει το ενδιαφέρον τους από την παθητική χρήση των ΗΥ ως παιχνιδομηχανές σε μια διαδικασία εξερεύνησης, πειραματισμού, δόμησης, αξιολόγησης και δημιουργίας συμπερασμάτων. Είναι κατάλληλο για παιδιά ηλικίας από 4 έως 17 ετών, αφού αξιοποιεί εργαλεία εκμάθησης προγραμματισμού τα οποία είναι ειδικά σχεδιασμένα για κάθε ηλικία και επίπεδο εξοικείωσης.
Τα οφέλη που προσφέρει η εκμάθηση του προγραμματισμού σε αυτές τις ηλικίες έχουν αποτελέσει αντικείμενο έρευνας της διεθνούς ακαδημαϊκής κοινότητας. Πρόσφατα έχει διατυπωθεί η άποψη (Golpin, 2014) ότι η τριβή με τη διαδικασία του προγραμματισμού βελτιώνει δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων που εμφανίζονται σε όλα τα επιστημονικά πεδία. Έχει τεκμηριωθεί ότι από τη στιγμή που κάποιος μαθητής έχει τη δυνατότητα να ακολουθεί τη λογική τού προγραμματισμού, έχει ταυτόχρονα καλλιεργήσει και αναλυτική σκέψη που είναι βασικό εργαλείο για την κατανόηση επιστημονικών εννοιών.
Στόχος του εκπαιδευτικού μας προγράμματος είναι η δημιουργία γνωστικού υπόβαθρου που σχετίζεται με όλα σχεδόν τα γνωστικά πεδία και κυρίως με τα μαθηματικά και τη γλώσσα. Οι δεξιότητες αυτές διαρκούν στο χρόνο και συνοδεύουν το παιδί σε όλη τη διάρκεια του μαθησιακού του βίου.
Μέσω της εκμάθησης του προγραμματισμού με το πρόγραμμα που προσφέρουμε, το παιδί σας θα καλλιεργήσει μαζί μας δεξιότητες που σχετίζονται με αναλυτική σκέψη, επίλυση προβλημάτων, μεγαλύτερη αυτοσυγκέντρωση, προσοχή στη λεπτομέρεια, επιμονή μέχρι την επιτυχή ολοκλήρωση μιας εργασίας, βελτίωση γλωσσικών δεξιοτήτων καθώς και ομαδικότητα και δημιουργική συνεργασία με άλλους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου